Terug in Nederland!!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Petra Oudman - WaarBenJij.nu Terug in Nederland!!! - Reisverslag uit Groningen, Nederland van Petra Oudman - WaarBenJij.nu

Terug in Nederland!!!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

07 Februari 2005 | Nederland, Groningen

Hallo lieve mensen,,

Ja, ja ik ben weer in Nederland.
Zaterdagochtend kwam ik aan met het vliegtuig op Schiphol. Mijn moeder, Jacob en Martin stonden me op te wachten. Het was een fijn weerzien.

In Harkstede aangekomen stond mijn zwager mij op te wachten met de videocamera. Er hing een spandoek in de tuin en overal slingers in huis.

Bijna de hele dag zijn we bezig geweest met foto's kijken.'s avonds kwamen mijn vrienden langs, waar ik niets van wist. Mijn vader en moeder hebben mijn vrienden een mail geschreven, echt heel lief van ze. Zo werd het een hele gezellige dag.

Vanmorgen ben ik weer naar school geweest. Nee school heb ik niet gemist. Ik ging alleen de ochtend, 's middags ging ik bezig met mijn huisje weer in te richten.

Of ik Roemenie mis?? Ja absoluut, ik mis het heel erg. De kinderen, de collega's en het hele land!! Ik mis alles heel erg. De foto's heb ik inmiddels ook al meer dan 100 keer bekeken. Ja ik ga zeker een keer terug!!

Hier in Nederland wacht het harde leven weer, ik heb heel veel opdrachten van school gekregen, dus gelijk weer werk aan de winkel!!

Als jullie foto's of een video willen zien komen jullie maar gauw eens langs.

Liefs van Petra

  • 08 Februari 2005 - 09:54

    Anneke:

    Heey Petra!

    Hoe is het nu? Al je spullen uitgepakt? Zeker wel erg wennen nu! Ik vind het super gezellig dat je weer op school bent! Succes met het verwerken van alles, en xieje wel weer op school!

    Liefs Anneke

  • 08 Februari 2005 - 18:26

    Marijke:

    Hey Petra,

    raar he om weer in Nederland te zijn. Ben je al weer een beetje gewend. Ik was zelf al vrij snel weer gewend, het leek wel alsof ik niet weg geweest was. Heel raar.

    Hopelijk lukt het allemaal een beetje met school.

    Ik stuur je snel weer een mailtje.

    groetjes Mariska ( ik ben nu niet boos, bergijp je, vandaar Mariska)

  • 10 Februari 2005 - 09:34

    Siemone:

    he schatje!!

    leuk man dat je er weer bent. wel raar, nog steeds 1 been in roemenie en eentje hier in Nederland! nou ik hoop dat je snel beide benen op de grond krijgt.. waar dan ook!

    geniet ervan en doe rustig aan he?!

    liefs siemone

  • 11 Februari 2005 - 12:07

    Jolien:

    hee peetje!!!
    ben je nog maar net in Nederland, heb je al lekker vakantie!! das pas lekker!!
    geniet ervan rustig aan en tot na de vakantie he!
    liefs jolien!

  • 12 Februari 2005 - 12:34

    Unde Petra?:

    He petra, hoe gaat het ermee? Is het weer lekker om in nederland te zijn? Al weer een week weg wat gaat dat snel he? Hier is het heel erg koud en ons kacheltje draait flink hoor! Doe rustig aan daar en de groetjes uit
    Roemenie!

    Liefs Rieneke

  • 14 Februari 2005 - 20:39

    Heey Petra!:

    .. Volgende week maar weer naar Roemenie?! Onze vlucht vertrekt om 09:45. Tot op Schiphol!

    Marinda. ( die Roemenie ook heel erg mist..)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Groningen

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2012

Terug (blik)

26 December 2011

Website mededeling :-)

14 December 2011

De laatste update uit het jaar vanuit Nederland!!

20 November 2011

De tijd vliegt

24 Oktober 2011

Terugblik van afgelopen weken
Petra

Voorbereiden voor Kerst 2011

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 91
Totaal aantal bezoekers 25460

Voorgaande reizen:

21 September 2011 - 09 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: