laatste keer schrijven in Roemenie!!! - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Petra Oudman - WaarBenJij.nu laatste keer schrijven in Roemenie!!! - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Petra Oudman - WaarBenJij.nu

laatste keer schrijven in Roemenie!!!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

02 Februari 2005 | Roemenië, Oradea

Hallo allemaal,,

Overmorgen vertrek ik uit Roemenie, de tijd gaat erg snel nu!!

Afgelopen maandag heb ik afscheid genomen van de kinderen. We gingen allemaal samen eten, de grote en kleine kinderen en het personeel. ' s avonds brachten Marijke en ik alle kinderen naar bed. Ik vond dat een heel moeilijk moment en ik hield het dan ook niet droog, de tranen bleven maar komen.

Rond 20.00 uur zouden we afscheid nemen van al het personeel en daarna zouden wij naar ons appartement gaan. Maar het sneeuwde de hele dag en de wegen waren te slecht om over te rijden dus het personeel kon niet komen en Marijke en ik konden 's avonds niet terug. We moesten nog een nacht blijven slapen.
Zo kwam het dat we de volgende ochtend nog weer mee moesten helpen en de kinderen weer zagen.
Om half negen die ochtend kwamen de nieuwe meiden ons werk over nemen en toen nam ik voor het allerlaatst afscheid van de kinderen. En wat had ik het er moeilijk mee. Ik heb bijna de hele ochtend lopen huilen.
Het was ook een hele rare ochtend, wij nemen afscheid en de nieuwe meiden zijn daar bij en nemen ons werk gelijk over.

Maar vannacht heb ik heerlijk geslapen en ik kan er weer tegen aan. Donderdagmiddag gaan we nog een keer terug naar het kinderhuis om afscheid te nemen van al het personeel. We komen dan op de tijden dat de kinderen op bed liggen dus die zien we niet meer, anders blijf je bezig met afscheid nemen.

Er ligt hier behoorlijk wat sneeuw, zo'n 50 centimeter en ze voorspellen nog meer!!

Vrijdagnacht als wij weggaan wordt het - 20 graden en overdag wordt het - 10.
Dus de rit kan nog spannend worden als er ook allemaal sneeuw bij komt.

We zullen bidden voor een goede terugreis!!

Als ik in Nederland ben aangekomen zal ik nog wat op de site schrijven, zodat jullie weten dat ik veilig ben aangekomen.

Tot ziens in Nederland.

Liefs Petra

  • 02 Februari 2005 - 08:01

    Jacob:

    Heyyy zussie! Voor de laatste keer een reactie op je schrijven uit Roemenie ;) Geniet nog even optimaal van die laatste dagen en maak ff veel foto's van de sneeuw enzo he !! Ik wens je alvast een goeie terugreis en ik zie je met een paar dagen op Schiphol!!! Tot gauw! :)

  • 02 Februari 2005 - 09:22

    Siemone:

    nou, nu echt de laatste reactie van mij via de site!! straks kan ik in het echt op je reageren!

    he lieverd, heel veel plezier nog even. probeer er lekker van te genieten!
    tot snel, dikke kus!!

  • 02 Februari 2005 - 09:33

    Mirjam:

    Hoi Peet,
    ik kon het niet laten ook hier nog even te reageren.
    Een hele goede reis gewenst en tot gauw!

  • 02 Februari 2005 - 11:44

    Gomer:

    Beste???
    Ik wens je een goeie reis,welkom thuis.
    Ik hoop dat je een goeie ervaring hebt gehad.
    Kom snel,tot gauw!!!!!!!!!!

  • 03 Februari 2005 - 18:14

    Marijke:

    Hey Petra,

    wat is de tijd hier in Roemenie snel gegaan he. Ik heb het hier erg leuk met jouw gehad en ik ben blij dat ik je hier heb mogen leren kennen.
    Ook wil ik je bedanken voor je vaak luisterende oor. Je kan erg goed luisteren en goed advies geven. Echt top.

    Ik hoop dat we echt contact zullen houden in de toekomst.

    Heel veel groetjes Marijke

  • 04 Februari 2005 - 20:27

    Kees:

    Heey Petra,

    Waarschijnlijk lees je dit bericht als je weer in Hollanda bent. Maar hoop dat je een goeie reis krijgt of hebt gehad.

    See you soon!

    greetz. kees

  • 04 Februari 2005 - 20:38

    Derk Jan:

    Hey Petra! Als het goed is ben je net onderweg deze kant op. Ik had nog niet op de site gereageerd omdat ik je ook al steeds op msn gesproken heb. Maar omdat ik toch eigenlijk niet achter kan blijven wil ik graag nog dit stukje op je site zetten. Ik ben blij en trots dat je deze site in het leven hebt geroepen. We hebben zo heel veel van je kunnen zien, terwijl je toch zo ver weg was. Tot snel meid !

    Liefs je broertje ;)

  • 05 Februari 2005 - 16:10

    Rieneke:

    He Petra.. en hoe is het om weer thuis te zijn?Ik moet heel eerlijk toegeven dat het hier wel heeeel stil is hoor! Zal wel even wennen worden maar komt vast goed! He geniet lekker in Nederland en doe rustig aan he!
    Liefs Rien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Roemenië, Oradea

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2012

Terug (blik)

26 December 2011

Website mededeling :-)

14 December 2011

De laatste update uit het jaar vanuit Nederland!!

20 November 2011

De tijd vliegt

24 Oktober 2011

Terugblik van afgelopen weken
Petra

Voorbereiden voor Kerst 2011

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 25462

Voorgaande reizen:

21 September 2011 - 09 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: