nieuwe meiden, afscheid, laatste dagen!! - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Petra Oudman - WaarBenJij.nu nieuwe meiden, afscheid, laatste dagen!! - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Petra Oudman - WaarBenJij.nu

nieuwe meiden, afscheid, laatste dagen!!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

26 Januari 2005 | Roemenië, Oradea

Dag allemaal,,

Daar ben ik weer voor bijna de laatste keer!!
Donderdagavond ga ik weer naar Spinus naar het kinderhuis. We hebben een bidstond. Samen met de drie andere meiden waar ik mee gekomen ben worden we uitgezegend en de nieuwe meiden (die afgelopen maandag aangekomen zijn) worden ingezegend.
Ik heb de nieuwe meiden ook al ontmoet. Wel heel apart is dat, wij zijn nog niet weg en de nieuwe meiden zijn er al. Het is wel leuk en goed denk ik dat we de meiden gezien hebben, nu kunnen we het met een gerust hart achterlaten.

Donderdagavond na de bidstond blijf ik in Spinus tot en met maandag. Maandag 31 januari is dan echt de laatste dag dat ik daar aan het werk ben. Overdag gaan we met de kinderen ons afscheid "vieren" en 's avonds met al het personeel.
Het zal wel een moeilijke dag worden, want ik ben me erg gaan hechten aan de kinderen, het personeel en aan het land. Hopelijk kan ik mijn emoties een beetje onder controle houden.

Daarna ben ik nog vier dagen in Roemenie en dan vrijdagavond 4 februari ga ik met een busje opweg naar Boedapest. Zaterdag 5 februari vliegen we om 07.00 uur en rond 09.00 - 09.30 hoop ik aan te komen op Schiphol!!
Mijn moeder en Jacob en Martin zullen me daar opwachten.
En vanaf dat moment ligt Roemenie achter me en moet ik me weer aanpassen aan Nederland.
Gelukkig heb ik veel foto's en herinneringen waar ik me aan vast kan houden!!

Vanmorgen werd ik wakker in Oradea en er lag allemaal sneeuw. Ik ging al vroeg uit bed en deed dikke kleren aan en ging een ochtendwandeling maken. Heerlijk is dat om door de sneeuw te lopen, het geluid van de sneeuw onder je schoenen!!

Nu ga ik gauw weer stoppen ik heb al weer aardig wat geschreven!!

Volgende week zal ik nog even een keer schrijven, over hoe het afscheid ging!!

Groeten van Petra

  • 28 Januari 2005 - 07:56

    Silvia:

    hey petra, hoe is ie?
    succes nog even he, en sterkte met het afscheid.
    zie je snel weer
    liefs

  • 28 Januari 2005 - 12:16

    Siemone:

    hey peet!

    ik wil je nog even heel veel succes, sterkte en 'plezier' wensen deze laatste dagen!
    en tot heeeel snel,

    dikke kus mij

  • 30 Januari 2005 - 04:52

    Harry:

    hoi petra. Mooie foto's Je stage is alweer over. Het is snel gegaan he? Succes met de terugreis.
    Doe eerst maar rustig aan in NL, want het is namelijk nogal een grote overgang.

    la revedere

  • 30 Januari 2005 - 17:13

    Linda:

    Hey Peet,

    Ga je missen!!!!!

  • 30 Januari 2005 - 17:19

    Andrea:

    Hey Lieve Petra,
    Hoe is het? Morgen je laatste dagje werken en afscheid nemen. Echt moeilijk! Succes!
    Geniet nog van je laatste daagjes daar! Ik hoop je snel weer te zien!
    Dikke kus Andrea

  • 01 Februari 2005 - 11:26

    Bea:

    dag Petra

    Wat gaat het allemaaal ontzettend snel! Vind je het moeilijk om weg te gaan, of heb je ookw el zin om weer naar nederland toe te komen?
    He een hele goede reis.
    Liefs Bea

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Roemenië, Oradea

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2012

Terug (blik)

26 December 2011

Website mededeling :-)

14 December 2011

De laatste update uit het jaar vanuit Nederland!!

20 November 2011

De tijd vliegt

24 Oktober 2011

Terugblik van afgelopen weken
Petra

Voorbereiden voor Kerst 2011

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 25458

Voorgaande reizen:

21 September 2011 - 09 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: