bergen en afscheid en sneeuw!!!!!!!! - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Petra Oudman - WaarBenJij.nu bergen en afscheid en sneeuw!!!!!!!! - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Petra Oudman - WaarBenJij.nu

bergen en afscheid en sneeuw!!!!!!!!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

14 Januari 2005 | Roemenië, Oradea

Hallo allemaal,,

Zo het normale ritme is weer terug gekomen.
Na 15 vrije dagen ben ik weer aan het werk geweest. De dagen gingen heel snel voorbij. Ik heb op de grote groep gewerkt en op de kleine groep. Beide waren erg gezellig.

Gister en vandaag hadden we twee kinderen in huis. Maria en Claudiu. Was erg gezellig. We gingen winkelen en daarna lekker eten bij de Mac Donalds. Vanmiddag waren de kinderen weer opgehaald.

Inmiddels ben ik naar de bergen geweest en weet je wat daar was??? Sneeuw!!!! Ik heb in de sneeuw gelopen en zelfs gelegen. Ja en ik heb foto\'s gemaakt van de sneeuw. O echt zo tof, eindelijk sneeuw gezien.Ja daar ben ik helemaal blij van geworden!!!!!

31 januari is mijn laatste stage dag. Daarna ben ik nog 4 dagen vrij en dan kom ik terug naar Nederland. Ja het gaat nu erg opschieten. Wel spannend allemaal. Afscheid nemen van iedereen, ja daar zie ik wel tegenop. Ik heb het hier zo naar mijn zin gehad, dat ik het moeilijk vind om hier weer weg te gaan.
Maar ja het zal wel moeten ik moet weer terug naar school. Ik wil graag mijn opleiding afmaken.

Op dit moment heb ik niet zoveel nieuws meer, dus stop ik er maar weer mee.

Tot de volgende keer en misschien is dat wel de laatste keer!!!

Groeten van Petra

  • 16 Januari 2005 - 13:39

    Roelien:

    Hoi Peet!

    Ja, de tijd vliegt voorbij he? Nou, ik vind het wel fijn hoor dat je binnenkort weer in Nederland bent! Wel jammer dat je weer weg moet terwijl je het nog zo naar je zin hebt. Je hebt veel gedaan daar, dus mag je ook tevreden zijn denk ik.
    Succes nog met alles.

    Liefs Roelien

  • 17 Januari 2005 - 12:51

    Jorik:

    He petra,

    succes met de laatste lootjes, kan geen moeite gaan kosten als ik dat zo lees. Leuk dat die groep er is geweest, ken ze van gezicht allemaal wel. Maar er nog een mooie paar dagen van..

    groetjes, jorik

  • 18 Januari 2005 - 10:43

    Jolien:

    hee peet!!
    nog even en dan zien we elkaar weer!
    dankjewel dat je aan mijn reis dacht naar Afrika, dit vond ik heel erg lief!!
    tot gauw en veel liefs van jolien!!

  • 18 Januari 2005 - 10:45

    Jolien:

    vergeet ik helemaal jou nog heel veel succes te wensen bij je laatste dagen in Roemenie.. stom niet!
    succes nog even en veel sterkte met afscheid nemen daar, maar eerst nog even heel veel genieten, okee??!!!
    XXX

  • 19 Januari 2005 - 10:07

    Klaas:

    Dat ik nu pas moet ontdekken hoe mooie website je hebt, echt heel leuk!
    Ik wil graag even reageren. Mensen weet u wel wat voor een toffe meid hier rond loopt en hoe perfect ze haar werk doet? We zijn de ouders erg dankbaar dat hun dochter bij ons mocht komen en ook haar vrienden willen we nog bedanken voor hun bezoek jullie hebben een erg uitzonderlijke vrienden kring wees daar zuinig op( Ik was weer echt even thuis onder al die GRONINGERS. Heerlijk wat toch een machtig volk daar in het noorden ik heb vaak heimwee naar ze. Maar gelukkig de groningers blijven komen.
    Petra heel erg bedankt voor alle liefde en zorg die je hebt gegeven aan onze kinderen we zijn je daar zeer dankbaar voor en je hoge cijfers zijn niet voor niets, Je ging het Leger in !?!? ach ja die stoere jongens zijn net kleine kinderen:) groetejes van ons uit Spinus en kom gauw weer langs!
    Klaas

  • 23 Januari 2005 - 16:50

    Siemone:

    hee schat,

    wel raar om weer hier te zijn en jou daar achter te laten!! maar ja, nog even en dan ben je weer thuis. ik wil je nog een hele goede tijd wensen en heel veel sucees met afscheid nemen!
    je bent een topper!!

    dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Roemenië, Oradea

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2012

Terug (blik)

26 December 2011

Website mededeling :-)

14 December 2011

De laatste update uit het jaar vanuit Nederland!!

20 November 2011

De tijd vliegt

24 Oktober 2011

Terugblik van afgelopen weken
Petra

Voorbereiden voor Kerst 2011

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 88
Totaal aantal bezoekers 25468

Voorgaande reizen:

21 September 2011 - 09 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: