Alle drukte voorbij!!!! - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Petra Oudman - WaarBenJij.nu Alle drukte voorbij!!!! - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Petra Oudman - WaarBenJij.nu

Alle drukte voorbij!!!!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

05 Januari 2005 | Roemenië, Oradea

Dag alle lieve mensen!!!

Daar ben ik eindelijk weer.
Ik ben 6 dagen lang weggeweest, ik zat namelijk bij mijn vrienden in het hotel!!!
En wat hebben we een leuke tijd gehad, echt super tof. Ze zijn nu onderweg naar huis, een half uurtje geleden gingen ze hier bij mij weg.
Ze rijden vannacht door en komen morgenvroeg weer aan in Nederland!!

We hebben deze dagen heel veel gedaan. We zijn naar het kinderziekenhuis geweest en naar mijn stage plaats in het kinderhuis in Spinus. M'n vrienden vonden het daar helemaal geweldig.

Jammer genoeg hebben we geen sneeuw gehad, dus we konden ook niet skieen.
We zijn naar het overdekte winkelcentrum geweest om te winkelen en 's avonds gingen we daar bowlen.
We hebben in het hotel een gezichtsbehandeling gehad van bijna een uur per persoon. Zelfs de jongens deden hier aan mee en vonden het helemaal geweldig!!
Elke dag gingen we uit eten en we hebben elke keer heerlijk gegeten.

Oud en nieuw was trouwens ook heel erg tof. Er was zoveel vuurwerk en en ook heel veel siervuurwerk, het was een heel mooie gezicht om daar naar te kijken. De sfeer van de mensen om ons heen was ook heel goed. We gingen dus goed het nieuwe jaar in!!!!

Ik zal ook proberen foto's te plaatsen hier op deze site. Internet doet het hier vaak niet, dus even afwachten of het lukt!!

Dan laat ik het eerst hierbij!!!

Als laatst wil ik mijn vrienden hierbij nog eens heel heel hartelijk bedanken voor de fijne tijd die we hier hebben gehad, ik vond het echt super tof met jullie, BEDANKT!!!
En onze kreet van deze dagen niet te vergeten!!
BUNA
(spreek je uit als boene)

Alle liefs van Petra

  • 05 Januari 2005 - 16:50

    Anneke:

    Heey Petra!
    Wat gaaf dat je zulke leuke feestdagen hebt gehad! Nog een heel gelukkig nieuwjaar trouwens! Aan de foto's te zien hebben jullie erg veel lol gehad samen!
    Sterkte nog de laatste weekjes met alles.

    Liefs Anneke

  • 05 Januari 2005 - 18:48

    Martin:

    He Petra!! Tof dat je vrienden je zelf daarheen achterna reizen!! Ik zie dat je genoten hebt??
    En nu zkkr weer vol aan de bak na je "vakantie"??
    Hopelijk heb je het daar nog wel even naar je zin!!

    Geniet er nog even van!

  • 05 Januari 2005 - 23:46

    Rien:

    HE petra, gaaf dat je het zo naar je zin gehad hebt joh.... tof! Je hebt er duidelijk wel van genoten!Hier is het ook genieten hoor maar mis Roemenie af en toe best wel hoor. Hoe gaat het met de de kids in het ziekenhuis? Ben heel benieuwd!

    Liefs Rien

    Groetjes aan de rest

  • 06 Januari 2005 - 15:41

    Kees:

    Heeeeyy Petra!!!!

    Nou je vrienden zijn weer helemaal veilig thuis aangekomen hoor. veel regen gehad in Duitsland. Maar verder zonder ongelukken om +/- 10.00 weer aangekomen.

    Verder heb ik ontzettend genoten van de vakantie!!!
    Petra had een hele goeie planning. heb me absoluut geen moment verveeld, en natuurlijk veel gelachen!!!

    Verder zit er natuurlijk ook een tweede kant aan deze vakantie, en dat is natuurlijk de armoede die er heerst. Daar schrik je dan toch weer van. je probeert je iets voor te stellen, maar de werkelijkheid is altijd anders.

    Ik vond vooral het bezoek aan het weeshuis de moeite waard, hele moeie rondleiding gehad, en uitleg van technische zaken die voor ons hier in NL heel gewoon zijn, om maat te beginnen met het openen van een kraan.

    PETRA Enorm bedankt voor alles, en we zien je natuurlijk over 4 weekjes weer!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Greetz! Kees

  • 09 Januari 2005 - 11:47

    Andrea:

    He Petra skatje!

    Hoest?? Vast ff wennen nu alle vrienen weer weg zijn. maar wel n leuke tijd gehad dus!
    Met mij goed hoor, kstuur snel weer na mailtje!
    Leuk altijd je verhalen te lezen!
    Knuffel Andrea

  • 12 Januari 2005 - 16:35

    Roelien:

    He Peetje,

    Leuk joh, die verhalen. Fijn dat jullie het zo gezellig gehad hebben! Succes nog met de laatste loodjes.... Veel liefs Gerald en Roelien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Roemenië, Oradea

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2012

Terug (blik)

26 December 2011

Website mededeling :-)

14 December 2011

De laatste update uit het jaar vanuit Nederland!!

20 November 2011

De tijd vliegt

24 Oktober 2011

Terugblik van afgelopen weken
Petra

Voorbereiden voor Kerst 2011

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 116
Totaal aantal bezoekers 25481

Voorgaande reizen:

21 September 2011 - 09 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: