Pa en Ma weer thuis!! - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Petra Oudman - WaarBenJij.nu Pa en Ma weer thuis!! - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Petra Oudman - WaarBenJij.nu

Pa en Ma weer thuis!!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

30 December 2004 | Roemenië, Oradea

Dag iedereen,,

Mijn moeder belde net. Ze zijn weer thuis.
Ze zijn veilig aangekomen.
Wel een gek idee hoor. Ik vraag me af of ze wel echt geweest zijn, maar als ik hier de lekkere dingen zie die ze voor me mee hebben genomen, weet ik dat ze echt geweest zijn.
Ja we hebben echt leuke dagen gehad!!
Pa en ma bedankt voor de gezelligheid en dat jullie dit voor me over hadden, echt heel gaaf!!

Vanmorgen zijn mijn vrienden vertrokken met een busje. Zij hopen morgenmiddag/avond hier aan te komen. Ik kijk daar ook erg naar uit. Ik slaap zelf ook in het hotel, dus ik kan een paar dagen niet internetten!!

Dan wens ik jullie alvast een hele goede jaarwisseling en dan tot horens, mails en tot ziens.

Liefs van Petra

• 30 December 2004 - 20:04

Linda:

hey Peet,

Heel veel plezier met je vrienden en een heel goed, liefdevol en gelukkig 2005!!

liefs Linda

• 30 December 2004 - 20:15

Rien:

Lieve Petra,
    Ik wil je hele goede dagen toewensen met je vrienden en natuurlijk een heel goed 2005! En vooral God's zegen bij alles wat je gaat doen!

Liefs Rien

• 03 Januari 2005 - 16:34

Gerald !:

Heej Peetje !
    Ja, ik dacht, ik plaats ook maar een keer een bericht :)
    Heb je het naar je zin daar, met je vrienden ? Vast wel !
    Ma en ik zijn net naar Mirjam en Jesse geweest ! Hij kan iets nieuws:P maar dat hoor je nog wel ;)!
    Jij ook nog een Gelukkig 2005 !

Spreek je wel weer op msn of via de mail,
    Groetjes van Gerald