pa en ma zijn er!! - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Petra Oudman - WaarBenJij.nu pa en ma zijn er!! - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Petra Oudman - WaarBenJij.nu

pa en ma zijn er!!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

28 December 2004 | Roemenië, Oradea

Hallo Allemaal,,

Ja, ja mijn pa en ma zijn er dan eindelijk. Gisteravond kwamen ze aan met een busje.
Helemaal moe van de lange reis. Lekker even bijkletsen en toen vroeg op bed.

Vanmorgen gingen we met de auto naar Spinus, we gingen daar mijn stage plek bekijken. Ze vonden het erg leuk en de kinderen vonden ze erg lief.
Onderweg keken ze hun ogen uit. Paardekarren, oude auto's en inhalen in de bochten.

's middags gingen we met de tram naar het centrum. In de tram maakten ze kennis met de bedelaars. Kinderen zongen een liedje en wilden toen geld hebben.
We hebben veel gefilmd onderweg en veel foto's gemaakt. We dronken nog een kopje cappucino met veel slagroom en gingen daarna weer terug naar het appartement.
's avonds gingen we uit eten. We hebben heerlijk gegeten.

Dit was alweer het einde van de eerste dag.
Morgen weer vroeg op. Naar een overdekt centrum en 's middags naar het kinderziekenhuis.

We houden jullie op de hoogte.

Groeten van Petra en haar vader en moeder

• 29 December 2004 - 10:01

Eddie En Mirjam:

Hallo pa en moe,
    leuk hoor jullie daar te zien in Roemenie. Veel plezier nog en tot morgen!

Eddie, mirjam en knuffel van Jesse

• 29 December 2004 - 10:08

Mirjam:

Hoi Petra
    je was opeens weg bij de msm. Ik was nog benieuwd of het filmen ook lukte, maar dat hoor ik dan nog wel.
    Groetjesssssssss

• 29 December 2004 - 10:23

Roelien:

He peetje!!

Wat super dat je ouders er zijn!! Mooi dat je de foto's kunt laten zien. Je krijgt ook de groeten van mijn ouders. Mijn vader vindt dat je veranderd bent! Ik wens je nog heel veel plezier en succes, ook straks met oud en nieuw. Ik kijk uit naar je terugkomst! Jammer dat ik je net miste op msn.