pa en ma - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Petra Oudman - WaarBenJij.nu pa en ma - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Petra Oudman - WaarBenJij.nu

pa en ma

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

27 December 2004 | Roemenië, Oradea

Goedemorgen allemaal,,

Hebben jullie allemaal fijne kerstdagen gehad?
Ik wel, het waren drukke dagen. Eerste kerstdag was ik in het kinderhuis in Spinus. Samen met de kinderen en met het personeel vierden we kerst. We hebben heerlijk gegeten, 's middags ging ik naar een toneelstuk kijken in de kerk, (de twee oudste kinderen deden daar aan mee) en 's avonds kwamen er nog andere mensen (Nederlanders) langs en die avond had iedereen een inbreng. De een las een gedicht voor en de ander liet een nummer van een cd horen enz.

Tweede kerstdag namen Marijke en ik een kindje mee naar huis. We gingen 's morgens eerst naar de kerk met haar. 's middags gingen we wandelen. Deze dag deden we lekker rustig aan.

Helaas werd het geen witte kerst. Het regende zelfs gister. Ik hoop maar dat er nog sneeuw komt voordat ik hier wegga.

En ja dan het grote nieuws natuurlijk. Vandaag is het eindelijk zover. Mijn papa en mijn mama komen. Ze zijn nu al onderweg en gaan zo met het vliegtuig mee. Gister had ik ze nog even aan de telefoon. We hebben er allemaal heel veel zin in. Ik kan haast niet wachten totdat het moment er is dat ze er zijn.
Ik ga vandaag dus nog heel veel doen, dan gaat de tijd ook wat sneller.

Ik hou jullie op de hoogte hoe het is met hun en hoe het is geweest.

Liefs Petra

• 27 December 2004 - 09:04

Rien:

lieve Petra,
    Heel heel heel veel plezier gewenst met je ouders en geniet er lekker van he.. hier gaat het goed maar mis mijn roemenie-leventje wel al hoor!doe de groetjes aan iedereen en we contacten wel weer!
    Liefs Rien

• 27 December 2004 - 16:29

Kelly:

Leuk man dat je ouders komen! Ik hoop dat je nog een goede tijd hebt deze laatste paar weken!