weer nieuws!! - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Petra Oudman - WaarBenJij.nu weer nieuws!! - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Petra Oudman - WaarBenJij.nu

weer nieuws!!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

15 December 2004 | Roemenië, Oradea

Dag allemaal,,

Daar ben ik weer en ik heb veel te vertellen!!

Als eerst hebben we de afgelopen week sinterklaasfeest gevierd met de kideren en met het personeel. Het was een hele leuke dag met veel kadootjes en plezier. Als personeel kregen we een chocoladeletter en een muizenval met een muisje erin van snoep. Dat kwam goed van pas, want we hebben gewoon weer last van de muizen. Ze zitten in het washok in de gordijnen en ze rennen door de kamer, ook zijn ze in onze slaapkamer!!!

Er zijn veel jarigen geweest en we hebben veel taart gegeten. ' s avonds gingen we met het personeel gourmetten, ook dat was dolle pret.

Gister ben ik met Linda (mijn Nederlandse collega en huisgenoot) naar een warmwaterbron geweest, we gingen in de openlucht zwemmen. Het water was heerlijk warm, maar daarna als je eruit moest was het erg koud, het vroor buiten.
Na het zwemmen lieten we ons masseren, maar dat ging niet bepaald zachthandig. Het zal me niet verbazen als ik blauwe plekken eraan heb overgehouden. Maar al met al was het een leuke dag.

Vanmorgenvroeg al weer naar het ziekenhuis geweest, de kinderen fruit gegeven.
De bedjes van de kinderen zijn geverfd en er hangt zelfs kerstversiering in de gang. Ja het gaat er steeds beter uitzien. Vanmiddag ga ik weer om de kinderen pap te geven.

Voor de rest van mijn vrije dagen heb ik nog geen plannen. Ik moet nog veel voor school doen, dus ga ik mij daar maar mee bezig houden.
Ik wil mijn schoolwerk afhebben voor de kerst want dan komen mijn papa en mama en daarna mijn vrienden. En dan gaat de tijd snel, dan kan ik de dagen aftellen dat ik weer terug kom.

Zaterdag 5 februari kom ik terug met het vliegtuig.
Rond 09.30 hoop ik aan te komen op Schiphol.

Dit was het eerst weer.

Groet van petra

  • 16 December 2004 - 21:11

    Gerry:

    Hallo Petra,
    Leuk om je verhaal te lezen en de foto\'s te bekijken.
    We wensen je goede kerstdagen toe, samen met je ouders!
    Groeten van Rien en Gerry.

  • 17 December 2004 - 10:36

    Hans & Siemone:

    He Petra, klinkt gezellig met al die huisdieren. Wel leuk om zo te lezen wat jij allemaal uitspookt/meemaakt daar in Roemenië. Wij hebben ook een verrassing voor je. Je wist dat ik (Hans) al kwam, nu mag je ook weten dat Siemone ook meegaat! Ze heeft er erg veel zin in, en ik moest jou een dikke kus geven van haar.. Maar dat mag ze dus lekker zelf doen.. Haha..
    Sit betekent alleen wel dat er nog een bed bij moet komen, ik hoop dat dit te regelen is voor jou..?! Het busje zit nu helemaal vol, en hopelijk hebben zien we je de 30e en kunnen we gezellig met de hele toko oud en nieuw vieren.
    Groetjes, Hans&Siemone

  • 17 December 2004 - 17:48

    Jolien:

    hee peet!! gaaf he, dat er zoveel mensen komen met oud en nieuw!! misschien zie ik je nog wel op 5febr... ik kom rond die tijd ook aan op schiphol!! alleen dan vanuit afrika.. maar ik dacht dat jij gewoon met de auto terug kwam. heb ik dat zeker zelf bedacht! dat is wel goed hee, als je alles lekker klaar hebt! kan je lekker onbezorgt genieten van kerst en oud&nieuw!
    veel plezier!!
    veel liefs van Jolien!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Roemenië, Oradea

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2012

Terug (blik)

26 December 2011

Website mededeling :-)

14 December 2011

De laatste update uit het jaar vanuit Nederland!!

20 November 2011

De tijd vliegt

24 Oktober 2011

Terugblik van afgelopen weken
Petra

Voorbereiden voor Kerst 2011

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 25464

Voorgaande reizen:

21 September 2011 - 09 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: