Sinterklaas en bambix - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Petra Oudman - WaarBenJij.nu Sinterklaas en bambix - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Petra Oudman - WaarBenJij.nu

Sinterklaas en bambix

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

07 December 2004 | Roemenië, Oradea

Dag iedereen,,

Zo SInterklaas is weer naar Spanje??
Hier in Roemenie is hij ook geweest. Ik heb met drie andere meiden hier in het appartement sinterklaas gevierd. Het was erg gezellig, we hadden zelfs pepernoten, ja, ja!!
Woensdag 8 december (morgen dus) gaan we met de kinderen (van het kinderhuis) sinterklaas vieren en 's avonds met het personeel.

Ja en dan nog maar een paar week en dan komen mijn ouders en mijn vrienden. O, ik heb er zo'n zin in. Er komt echt een gezellige tijd aan.

Hier horen we de hele dag niets anders dan kerstliedjes en steeds weer dezelfde.

Ik ben naar de kapper geweest, mijn haar is heel kort, ik kan eigenlijk niet eens meer een staart in. Mijn collega's vinden het erg leuk staan. ik moet er nog wel even aan wennen.
Ja je moet maar zien hoe je eruit komt te zien bij een Roemeense kapper. Gelukkig kon ik in Engels zeggen wat ik wilde. Eerst werd mijn haar gewassen en daarna geknipt. Binnenkort komt er wel een foto op de site te staan. Kunnen jullie allemaal zien hoe het is geworden!!

Morgenochtend ben ik nog vrij en morgenmiddag ga ik weer opweg naar Spinus. Volgende week dinsdag kom ik weer terug.

O ja bijna vergeten. De titel boven dit stukje is sinterklaas en bambix. Ik moet nog wat over bambix vertellen.
In het kinderziekenhuis mogen we de kinderen extra eten geven. We geven ze bambix, maar dat raakt bijna op. En hier in Roemenie kan je geen bambix kopen. Nu de vraag aan jullie (misschien voor mijn vrienden) kunnen jullie wat bambix pakken meenemen?? bambix groeiontbijt vanaf 7 maanden. dat zou geweldig zijn. Kunnen we de kinderen extra eten blijven geven!!

Alvast bedankt,

Groeten van petra

  • 07 December 2004 - 23:53

    Jay:

    Hey zussie! Echt coolll die site van je :) Ik had nog niet gereageerd, maar nu kan ik mooi de eerste zijn bij dit bericht...

    Ik ben wel benieuwd naar je nieuwe kapsel, dus zorg er maar even voor dat die foto z.s.m. online komt! Al die andere foto's zijn ook tof trouwens; kunnen we een beetje een beeld krijgen van hoe het daar is. Die kalender van jullie heb ik inmiddels ook hangen hier !!

    Zo, lijkt me eerst wel even weer genoeg... werk ze voor de komende dagen enneh succes met het aanhoren van die kerstliedjes ;)

    Doei doei.

  • 08 December 2004 - 13:35

    Trieneke:

    hee petra.leuk zo'n site.kan ik ook zien hoe het daar is.hier is alles wel aardig.maar ik heb de ziekte van pfeiffer.das minder.veel succes en plezier verder met alles!!en tot februari!!

  • 08 December 2004 - 15:39

    Martin:

    Hey grote zus!

    Nou je haar ziet er leuk uit hoor!
    (ja mensen, de foto staat er al bij:))

    Nou meer heb ik eigenlijk niet te zeggen...moet maar weer es leren voor mnn toetsweek :S

    dag zus! dikke kus!

  • 08 December 2004 - 19:16

    Jolien:

    hee peet, staat je goed hoor!!!
    ben erg benieuwd om je in levende lijve te ontmoeten met dit haar..
    ik laat mijn haar weer groeien trouwens.. jij kort, ik weer lang!
    succes de komende dagen! ik zal aan je denken! liefs jolien!

    o ja, martin, succes met je toetsweek! (je hebt het zwaar, of niet??)

  • 09 December 2004 - 18:17

    Mirjam:

    Hoi Petra,

    Echt leuk je haar zo!
    Wij zijn vanmiddag de stad in geweest. Eddie heeft nieuwe kleren. Ook echt helemaal anders deze keer. Je gelooft je ogen niet. We zullen zien of we je daar ook een foto van kunnen sturen.

    Werk ze weer,
    Liefs Mirjam en de rest

  • 14 December 2004 - 06:12

    HARRY:

    HOI PETRA,
    JE ZIET ER MOOI UIT HOOR MET JE NIEUWE HAAR, ZOALS ZE HIER ZEGGEN CHUCUCKA
    SUCCES MET ALLES EN DE GROETEN AAN DE KINDEREN DAAR. GR HARRY

  • 14 December 2004 - 20:09

    Silvia:

    hey petra, ik deed het net helemaal fout, zat in de chatbox een verhaaltje te typen, vond het al zo vreemd er uit zien,beetje dom. maar hoe is ie? de foto's zijn leuk en je haar ook, lekker kort. zal het over een paar weekjes goed bekijken,haha. succes met alles, liefs silvia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Roemenië, Oradea

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2012

Terug (blik)

26 December 2011

Website mededeling :-)

14 December 2011

De laatste update uit het jaar vanuit Nederland!!

20 November 2011

De tijd vliegt

24 Oktober 2011

Terugblik van afgelopen weken
Petra

Voorbereiden voor Kerst 2011

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 112
Totaal aantal bezoekers 25483

Voorgaande reizen:

21 September 2011 - 09 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: