ben ik weer - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Petra Oudman - WaarBenJij.nu ben ik weer - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Petra Oudman - WaarBenJij.nu

ben ik weer

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

04 December 2004 | Roemenië, Oradea

Hallo lieve mensen,,

Ja, ja mijn 7 werkdagen zitten er weer op.
Ik kan weer genieten van mijn vrije dagen.

Wat leuk dat er zoveel mensen reageren op mijn site!! Ben ik een week weggeweest kan ik zoveel lezen, echt super.

Het is vandaag 4 december, ik denk dat er nu heel veel mensen Sinterklaasfeest aan het vieren zijn. Morgenavond ga ik met drie andere meiden ook Sinterklaasfeest vieren. En we hebben zelfs pepernoten. Mensen uit Nederland zijn zo lief geweest om pepernoten te sturen.
Woensdagavond gaan we met het personeel Sinterklaasfeest vieren in het kinderhuis. Wordt vast ook heel gezellig.

Aankomende week komen Klaas en Corrie weer terug uit Nederland. Hun kleinkind is inmiddels geboren, een gezond meisje.

In het kinderziekenhuis is inmiddels een nieuw project gestart. Er komen meiden met de kinderen spelen, ze geven ze eten en liefde en aandacht.
Het gaat dus de goede kant op met het ziekenhuis.
Ik probeer ook om elke dag even langs te gaan. Al is het maar om ze even uit bed te halen en vast te houden. Dat vinden de kinderen al heel fijn.

Goed mensen ik ga stoppen, ik ga nu op bed en morgenvroeg ga ik naar de kerk, naar een Roemeense dienst.

Tot schrijfs,

Liefs van Petra

  • 05 December 2004 - 00:28

    Kees:

    Hey Peet,

    hier effe weer een reactie van mij, ik lees dat het de goede kant op gaat met het ziekenhuis, echt leuk, zal wel een voldaan gevoel geven.
    Ik wens je veel succes/plezier verder!!

    Greetzz Kees

  • 05 December 2004 - 00:28

    Kees:

    en k`zie je oudjaarsdag!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Roemenië, Oradea

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2012

Terug (blik)

26 December 2011

Website mededeling :-)

14 December 2011

De laatste update uit het jaar vanuit Nederland!!

20 November 2011

De tijd vliegt

24 Oktober 2011

Terugblik van afgelopen weken
Petra

Voorbereiden voor Kerst 2011

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 77
Totaal aantal bezoekers 25459

Voorgaande reizen:

21 September 2011 - 09 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: