Drukke kerst en oud en nieuw!! - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Petra Oudman - WaarBenJij.nu Drukke kerst en oud en nieuw!! - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Petra Oudman - WaarBenJij.nu

Drukke kerst en oud en nieuw!!

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

26 November 2004 | Roemenië, Oradea

Daar ben ik toch nog een keer!!
Mijn laatste vrije dag vandaag. Morgen voor 7 dagen aan het werk!!

Vandaag hebben we feest in het appartement. Marijke is vandaag jarig en dat zijn we aan het vieren. (ook mijn moeder in Nederland is jarig. Mam van Harte Gefeliciteerd!!)
We hebben net met elkaar een gebakje gegeten en vanavond gaan we uit eten.

Vanmorgen ben ik naar het kinderziekenhuis geweest. We hebben ons jongentje weer een banaan gegeven. Hij wordt al een beetje vrolijker als hij ons aan ziet komen, hij weet dan dat hij weer wat krijgt. Hij ziet er al iets beter uit en de banaan eet hij ook goed op.

Daarna ben ik naar het centrum geweest om een hotel te regelen. 8 vrienden van mij willen met oud en nieuw langskomen, echt zo gaaf. Ik heb een heel mooi hotel midden in het centrum voor ze gevonden. Ook mijn ouders komen langs maar die kunnen bij mij in het appartement overnachten.
Dus ik krijg het druk rond kerst en oud en nieuw. Echt iets om naar uit te kijken!!

Goed mensen ik ga er vandoor!!
Alvast een goed weekend en een goede week
gewenst!!

Tot de volgende keer.

Liefs Petra

  • 26 November 2004 - 19:42

    Lyda:

    Gefeliciteerd met je moeder Petra.(ook gefeliciteerd Mw. Oudman!). Leuk zo'n site.
    Ik bel je wel weer.

  • 26 November 2004 - 19:42

    Marcel Kremer:

    Dus vanavond heb je even lekker een feestje. Gefeliciteerd met je moeder en feliciteer Marijke ook maar ff namens mij.
    Wij gaan vanavond naar een feestje van Silvia's school. Moet ook altijd gezellig zijn zeggen ze.
    Je hebt dus al even een plekkie voor ons geregeld. Wat goed. En dan ook nog midden in het centrum. Je mag nog eens een keer vaker wat voor ons doen :P.
    Werkse de komende paar dagen. Paar dagen!?!? 7 dagen achter elkaar aan joh. Jij weet wel wat werken is he. Het is maar goed dat je met kerst dan weer wat meer vrij bent :D.
    Succes en de groetjes daar,

    Marcel

  • 26 November 2004 - 20:24

    Jolien De Jong:

    hee peet!
    wat leuk zo'n eigen site! echt super! wat gaaf dat je zoveel bezoek krijgt met kerst en oud en nieuw! hier word het ook steeds kouder.. niets aan maar gelukkig ga ik in januari naar afrika.. hoogzomer..
    succes met je 7 dagen werken, zet um op! we denken aan je!
    o ja, gefeliciteerd met je moeder! mevrouw oudman, ook van harte!
    veel liefs Jolien!

  • 27 November 2004 - 18:50

    Kees:

    Heey Petra,

    Alles gaat goed??
    Als ik al jouw berichten zo eens lees heb je het errug naar je zin!!
    Zellufs al een hotel voor ons geregeld, en nog wel in het centrum! Helemaal TOP. Ik mag van m`n baas naar je toe, met de voorwaarde dat ik er niet blijf. Dat zien we dan wel weer. hehe

    Maarre ik wens je veel plezier daar en zie je oudjaarsdag!!!

    Greetz Kees

  • 27 November 2004 - 19:27

    Matthias:

    Gaat het goed in Roemenië Petra? Welke dag komt u uit Roemenië? De groetjes van Matthias!

  • 27 November 2004 - 19:41

    Lisanne:

    hoe gaat het petra? kan je goed Roemenies praaten? zijn ze blij met jou? ik ben een beetje verkouden. groetjes lisanne.

  • 27 November 2004 - 19:56

    Joanne:

    hoi petra hoe gaat het? op school in groep 4 vind ik het erg leuk. onze juf heet juf van dijken. en wat vind ik leuk op school: tekenen! groetjes van joanne.

  • 27 November 2004 - 20:09

    Thirza:

    Hoi Petra!
    Wat leuk om je foto's te zien. Gaat het daar goed in Romenië? Op school blijft rekenen altijd moeilijk bij mij. Mijn rapport cijfer voor rekenen is een 6. Verder is mijn rapport goed. Op judo mag ik bijna een gele slip halen. Doei Petera! Groetjes Thirza.

  • 28 November 2004 - 19:27

    Jorik Dijksterhuis:

    Hey Petra,
    Leuke site heb je. Wel apart dat jij een jongen vast houdt op die foto in het ziekenhuis, die we zelf ook in levende lijve hebben gezien. Mooi dat je bezoek krijgt met de kerst.
    Je wordt dus niet vergeten.
    Nog gefeliciteerd met je moeder en ik lees de berichten wel weer een keer.
    Groetjes,

    Jorik

  • 30 November 2004 - 14:07

    Andrea:

    He hardwerkende Petra!

    Hoe is het?? Goed om te horen dat je het nog zo naar je zin hebt! Nog een paar weken en kun je alle leuke dingen laten zien aan de mensen die langs komen, das ook wel cool denk ik! Leuk hoor elke keer nieuwe foto's erbij!
    He suc6 en veel plezier!

    Liefs Andrea

  • 02 December 2004 - 18:02

    Lies:

    Koekoek daar ginder zo ver,
    ben ik even geschrokken van die foto van claudiu, jawadde zijn bolle wangetjes kunnen al helemaal in rij staan met die van jou en marijke hihihi. En nog altijd amusement op de stageplaats, waarschijnlijk wel als ik al die leuke foto`s zie. Zo erg van die kleine in het kinderziekenhuis, ken ik die? of ist een nieuwtje. NU, zoals ik ook linda vertelde, deed ik al duizenden pogingen voor een brief, maar geen inspiratie, je kerstdagen worden dus nog drukker, want je mag dan post van me verwachten jieha...
    kus aan samuel van me
    groetjes lies
    ps gelukkige verjaardag aan marijke, was ik rats vergeten, sorry
    doei
    knuffels lies

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Roemenië, Oradea

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

07 Maart 2012

Terug (blik)

26 December 2011

Website mededeling :-)

14 December 2011

De laatste update uit het jaar vanuit Nederland!!

20 November 2011

De tijd vliegt

24 Oktober 2011

Terugblik van afgelopen weken
Petra

Voorbereiden voor Kerst 2011

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 102
Totaal aantal bezoekers 25461

Voorgaande reizen:

21 September 2011 - 09 Maart 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: