werken, ziek en sneeuw - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Petra Oudman - WaarBenJij.nu werken, ziek en sneeuw - Reisverslag uit Oradea, Roemenië van Petra Oudman - WaarBenJij.nu

werken, ziek en sneeuw

Door: Petra

Blijf op de hoogte en volg Petra

24 November 2004 | Roemenië, Oradea

Hallo Allemaal,,

Ja, ja daar ben ik weer.
Vandaag weer terug gekomen in het appartement. Ik ben nu maar twee dagen vrij, ik moet extra werken, want (ja, ja) mijn ouders komen net na de kerstdagen bij me langs. Tof he?? Ja ik kijk er echt naar uit.

Ik ben een beetje ziek geweest de afgelopen dagen. Ik had denk ik te veel en te vet gegeten in het kinderhuis. (het eten was ook zoo lekker) Ik was zo misselijk en had buikkrampen. Maar gelukkig is dat weer over.

Afgelopen zondag sneeuwde het voor het eerst, maar de volgende dag was het alweer weg, de grond was veel te nat. Vandaag was ik buiten toen het sneeuwde, het sneeuwde heel hard en leek heel erg mooi. Maar ook dat is bijna weer weg, veel te nat allemaal. Ik blijf op het moment wachten totdat het echt blijft liggen!!

Het is hier ook behoorlijk koud geworden. Een winterjas is nu echt wel nodig. En dikke truien ook, want binnen in het appartement is het niet echt warm te krijgen.

Goed tot zover eerst maar weer. Misschien schrijf ik nog iets voordat ik weer wegga en anders tot over 7 dagen!!

Groeten van Petra

• 25 November 2004 - 16:57

Linda(je Huisgenootje:)):

Hey
    Leuk he zo'n site, maar er moeten wel mensen reageren.
    Kom op dus mensen, want Petra vind het zooo leuk om reacties te krijgen :)
    Nou Peet ik stop weer, moet namelijk eten (met jou) koken!!!!

liefs lin

• 25 November 2004 - 21:09

Silvia:

hey petra
    leuke site hoor, echt lief die kindertjes. en hoe is ie met jou?? ben je al weer een beetje beter??
    succes he
    liefs silvia